Elromlott az autója?
Szervizt keres?
Segítünk választani!

GY.I.K.

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK (szervizpartnerek)


1. Mi történik, ha a megadott időpontban az autótulajdonos nem jelenik meg a szerviznél?

A szerviztulajdonos a szerviz naptár felületen az adott foglalás státuszát átállítja „nem jelent meg” kategóriára. Ezt követően nincs más teendő.

2. Hogyan kerülhető el a túlzsúfolt időszakban történő túlfoglalás?

A szerviztulajdonosnak az adatlapján lévő „Egyidejű ügyfélkapacitás” adatot úgy célszerű beállítani, hogy a telefonos foglalásoknak és a foglalás nélkül érkező ügyfeleknek is tudjon beálló helyet biztosítani az online foglalásokon túl. Amennyiben az offline foglalásokat is teljes körűen a PUBA rendszerben tartja nyilván, akkor az egyidejű ügyfélkapacitás megegyezhet a teljes kapacitással.

3. Mi történik, ha a helyszínen derül ki, hogy a szerviz nem tudja elvállalni a javítást?

A szerviznek lehetősége van a foglalást visszautasítani a foglalás időpontját követően is, amelynek okát a megjegyzés rovatban kötelező indokolni.

4. Mi alapján fizeti a szerviz a jutalékot?

A jutalékot az online foglalásokhoz kapcsolódó fix ár, vagy az intervallum ár esetén az alsó küszöb szerinti ár százalékos arányában számítja ki a rendszer.

5. Mit tartalmaznak a regisztrációkor megadott szolgáltatások árai?

A megadott árak a javítás teljes költségét, beleértve a munkadíjat és az anyagárat, valamint az áfát is tartalmazzák.

6. Hogyan célszerű megadni az intervallum árakat?

Az intervallum ár esetében az árak meghatározása tapasztalati alapon történik. Ettől a végleges ár pozitív és negatív irányban is eltérhet, de törekedni kell az adott szolgáltatást nagyságrendileg leggyakrabban jellemző árak átlagos intervallumának meghatározására.

7. Ha túl nagy az intervallum ár alsó és felső küszöbe közti különbség, akkor mi alapján dönt a felhasználó?

A jármű tulajdonosok az intervallum árak összehasonlításán túl a szervizek értékelési eredménye, a feltöltött műhelyfényképek (tisztaság, modern felszereltség), illetve a távolság alapján is dönthetnek.

8. Hány beállóhelyen lehet felhasználókat fogadni?

A rendszerben 1-25 beállóhelyet lehet beállítani a regisztráció során, amely az adatlapon később is módosítható.

9. Van-e lehetőség hozott alkatrésszel szerelést vállalni?

Nincs lehetőség, mert a rendszerben megadott árak tartalmazzák az alkatrészárakat, így a szervizek sem esnek el az alkatrész beszállítóktól kapott kedvezményektől.

×
×